sobota, 1 lutego 2014

Witam

Tytuł: ''Dramione- duet jednej szansy''
Podtytuł: ''I że Cię nie opuszczę''
Autorka: Lady Voldemort

Dzieńdoberek !
W świecie blogów o tematyce Dramione funkcjonuję już od dość dawna ale dopiero niedawno postanowiłam założyć bloga. Jest to historia na podstawie pomysłu przecudownej autorki Dramione-
Venetii Noks. Akcja opowiadania dzieje się w pięć lat po zakończeniu wojny,przyjaciele Hermiony mają poukładane życie a ona nadal nie. Pewnego dnia były śmierciożerca ,być może pewien przystojny blondyn,informuje Zakon Feniksa,że Voldemort stworzył jeszcze jednego horkruksa i może powrócić.
To w skrócie początek mojej historii i mam nadzieję,że komuś się ona spodoba :)
W tym tygodniu zapraszam na prolog i pierwszy rozdział.
Buziaki,
Lady Voldemort

2 komentarze:

  1. No to ja już ci mówię, że Twojego bloga czytać będę, bo uwielbiam Venetię i jej pomysły. Jestem strasznie ciekawa jak to napiszesz i już nie mogę się doczekać prologu. Pozdrawiam i życzę duuuużo weny na start.
    PS:Dziękuję za komentarz u mnie ;)))
    dark-family-dtb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,wiem że będę miała chociaż jedną czytelniczkę :)
      Ja twojego bloga też uwielbiam i będę go czytać do końca

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)