niedziela, 9 lutego 2014

Drabble

Hej,na wstępie chciałabym was przeprosić za brak pierwszego rozdziału. Niestety zobowiązania i nawał sprawdzianów w szkole skutecznie mi to uniemożliwiły :( Mam nadzieję,że uda mi się go wstawić w przyszłym tygodniu.
Na przeprosiny jednak (żebyście nie przestali tu zaglądać) publikuję trzy drabble z których jestem szczególnie dumna.
Pozdrawaim,
lady.vlodemort
PS. Kochana Acruxio (chyba dobrze napisałam nick) zgłoś swój ulubiony parring do twojej własnej miniaturki.
Jeszcze raz pozdrawiam
l.v

                                                       DRABBLE

Dzień w dzień pękało mi serce. Gdy widziałam ich razem,gdy się całowali lub obejmowali.
Potem wystarczył tylko jeden gest,jedno słowo. Nie mogłam.
Bo gdy się kogoś kocha,trzeba pozwolić mu odejść.
                                                         
                                                               *
Czasem mam wrażenie,że czas się cofa. Znów ją widzę. Znowu jest przy mnie.
Tylko to mi wystarcza. Jednak nagle świat pęka a ona znika.
Pozostaję tylko rwący bój w sercu i świadomość,że ona już nigdy nie wróci.

                                                               *
Siedzę przy niej i czekam. Odmierzam minuty do naszego spotkania. Siedziałbym tak godzinami ale
magomedycy mnie wyganiają. Pewnego dnia wszystko się kończy.
Dwa słowa,których się bałem.
Wybiegam na ulicę i prawie nie widzę nadjeżdżającego samochodu.
Widzę tylko ją i wiem,że było warto.

Króciutkie ale mam nadzieję,że  wam się podobają :)

4 komentarze:

  1. Ojej.
    Cóż można powiedzieć o samym drabble - to dość krótka i zwięzła forma, która ma na celu zaskoczenie czytelnika w zaledwie stu słowach. Czy ci się to udało ? Owszem. Bardzo mi się podobały :)
    A jeśli chodzi o rozdział.
    Nie martw się, poczekamy. Przecież nic na siłę, prawda ?
    Pozdrawiam,
    Mad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite.
    Genialne drabble.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mnie zaskoczyło? nie.
    kilka fragmentów nijak nie pasujących do siebie, brak sensu, składni... jakbyś chciała coś przekazać, tylko zabrakło ci elementu, (niestety tego kluczowego)
    Drabble to jedna z trudniejszych form. Może na początek spróbuj z czymś dłuższym?
    Alex/Alys

    coseeterne.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie krótkie, ale całkiem fajne :)

    Przy okazji zapraszam na prolog mojego Dramione:
    http://ciemna-strona-dramione.blogspot.com/
    Twoja opinia byłaby dla mnie ważna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)